Karburator servis
Karburator predstavlja deo sistema za napajanje motora gorivom. Ostali
deo sistema za napajanje se sastoji od rezervoara, cevovoda, pumpe i
filtera za gorivo.
Karburator je konstruisan tako da meša vazduh i gorivo u odgovarajućim
odnosima, kako bi se dobila ispravna smeša za date radne uslove.
Najveći problem vozačima pričinjava nekvalitetno (prljavo) gorivo zbog čega strada karburator a kod sistema sa ubrizgavanjem goriva dolazi do začepljenja električnih dizni. Potrebe za gorivom motora su prvo određene za prazan hod, za vožnju vozila pri osrednjim brzinama i onda za punu snagu motora. Karburator mora da udovolji zahtevima vozača tako da motor "razvije" snagu koju vozač zahteva komandom za gas. Karburator to mora da obavi što je moguće ekonomičnije i da ispuni zahteve u pogledu izduvnih gasova. Osim rutinskog podešavanja, karburator se ne sme dirati dok se definitivno ne utvrdi da problemi u radu motora nastaju usled neispravnosti karburatora. Problemi vezani za neispravnost karburatora iskazuju se na sledeće načine:
* loše funkcionisanje sauha (nemogućnost ili otežano paljenje u hladnim uslovima)
* nemiran rad motora u praznom hodu
* povećana potrošnja goriva
* neadekvatna snaga motora
* prelivanje goriva.
Kada uočite neki od gore navedenih simptoma, to je siguran znak da Vašem karburatoru treba naša intervencija koja se sastoji od:
* demontaže karburatora sa vozila
* potpuno rasklapanje na radnom stolu i detaljna kontrola svih neispravnosti
* otvaranje čepova radi čišćenja kanala za protok goriva i vazduha
* pranje specijalnim sredstvima u ultrazvučnoj kadi gde se hemijskim i mehaničkim putem otklanjaju sve nečistoće
* ispiranje toplom vodom pod pritiskom u rotacionoj mašini
Mašina je posebno konstruisana za ovu namenu i obezbeđuje ispiranje i teško pristupačnih mesta, pod različitim uglovima obzirom da predmet rotira velikom brzinom.
Najveći problem vozačima pričinjava nekvalitetno (prljavo) gorivo zbog čega strada karburator a kod sistema sa ubrizgavanjem goriva dolazi do začepljenja električnih dizni. Potrebe za gorivom motora su prvo određene za prazan hod, za vožnju vozila pri osrednjim brzinama i onda za punu snagu motora. Karburator mora da udovolji zahtevima vozača tako da motor "razvije" snagu koju vozač zahteva komandom za gas. Karburator to mora da obavi što je moguće ekonomičnije i da ispuni zahteve u pogledu izduvnih gasova. Osim rutinskog podešavanja, karburator se ne sme dirati dok se definitivno ne utvrdi da problemi u radu motora nastaju usled neispravnosti karburatora. Problemi vezani za neispravnost karburatora iskazuju se na sledeće načine:
* loše funkcionisanje sauha (nemogućnost ili otežano paljenje u hladnim uslovima)
* nemiran rad motora u praznom hodu
* povećana potrošnja goriva
* neadekvatna snaga motora
* prelivanje goriva.
Kada uočite neki od gore navedenih simptoma, to je siguran znak da Vašem karburatoru treba naša intervencija koja se sastoji od:
* demontaže karburatora sa vozila
* potpuno rasklapanje na radnom stolu i detaljna kontrola svih neispravnosti
* otvaranje čepova radi čišćenja kanala za protok goriva i vazduha
* pranje specijalnim sredstvima u ultrazvučnoj kadi gde se hemijskim i mehaničkim putem otklanjaju sve nečistoće
* ispiranje toplom vodom pod pritiskom u rotacionoj mašini
Mašina je posebno konstruisana za ovu namenu i obezbeđuje ispiranje i teško pristupačnih mesta, pod različitim uglovima obzirom da predmet rotira velikom brzinom.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar